2 julafton?

Fixat header nu.. Tycks?;) En av dom bästa jag gjort iaf, fast varför är kvalitén så sjuukt kass?:( Aja same shit.. 2 julafton, ja! IImorgon ska jag fira julafton hos papap med nästa alla min syskon, ja nästa alla 7 ;)  Hehe. Och på annandagen så jag jag hem till min kära mor och fira julen med henne och släkten på den sidan. Fast det som är så sjukt tråkigt är att jag aldrig får träffa släkten på pappas sida när det är högtider eller viktiga dagar, det är alltid tesses släkt som kommer.. Lite tråkigt. Men aaah, det kommer INGEN tomte som vanligt, fett tråkigt. Vill ha sånadära riktigt "svensson-jular" hhaha! :D

Har ni också skilda föräldrar så att ni måste fira jul flera gånger ?


Han får gärna komma hem till mej och dela ut julklappar :O

Kommentarer
Postat av: Jess

Vad jag kommer ihåg så firade jag aldrig jul hos min pappa.

På tal om jul, det är juldagen som vi ska fira hos din mamma, inte annandag jul :P puss på dig!

2011-12-23 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry