Aaaargh!

Blev väckt av pappa runt 8 tiden, hade typ hjärtklappning så orkade intte, ville bara dö-.-..... Sen ringde min fucking mentor och tvingade mej komma så ah jag tog bussjäveln in till stan och sen hämtade jocke mej, träffades en stund sen drog jag t skolhelvetet och och hade 2 cp lektioner.........Sen hem till julia o se hennes nya hus, fett najz, sen drog jag hem. Förlåt för alla hemska ord :D Men ja är INTE på humör, + att jocke bara sover hela jävla tiden så fort vi ska se film! :S

Vad har ni gjort idag? ;)


Kan typ inte le :(

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Han vet hur man ska göra när det är film ;) / Björn

Välkommen till min värld, Björn gör samma sak hela tiden så fort vi tittar på film :P det är något man får leva med :)

2011-12-05 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry