Bästa uppdateringen kommer !

I promise...!;)

Jocke kom t mej vid halv 3 inatt, så glad jag bled, vi hade det supermysigt med ljus o allt :love! Sen nu skulle han åka oså... Vi ska ses imorn , för ikväll är jag upptagen, mman måste ju va med sina kompisar också, jag är nte beredd att dissa ngn , speciellt inte bäästis!:D

Ikväll ska jag hänga i norrliden med bästis dåe, vi ska träffa ett par kompisar :P Kommer mobilblogga o uppdatera er hela kvälln, promise! Sen Tar julia o jag bussen hem till mej ikväll för att sova här.. Aja hörs senare, bye :* :love:



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sV; tack detsamma :D

vad kul, ja det gör jag ;)

2011-12-03 @ 12:58:07
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry