Becca tråkar.

Hejhopppp, nu äre julafotn, inte för att den är så speciell och inte för att jag är så värst taggad, ingen julkänsla alls, gutt ju ;) ! Haha ne. Men eftersom jocke inte är här så joainar min brorsa mej, inte träffats på länge. Imorn (idag) kommer nog pappa ner ganska tidgt och väcker oss :( Faen, äta äckel risgröt , bläää! Längtar BARA till det bästa, kalle anka! Min prins !;)♥  Aoop, och nu tror ni jag är cp som inte längtar till julklapparna, men jag kommer bara få 2 utav typ, 30000 unde granen, & vet ni varför? Jo för att pappa sa att han beställt min födelsedagspresent, så antar att den är ganska dyr. Nej nu ska vi se en film typ, och smsa med min pöjk. Men vi hörs lite senare på morgonen, kommer bli myyycket uppdatering, pussssssss ;)


BIFFEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry