Bortskämd..?

Hejsaaan , vad händer? :D

Har precis gått ner till mitt rum, för kalle anka suger. Men ååh, jag vill se grinchen! Kärlek till den sötnosen ;) Ye buddy... Jag lyckades hitta pappas spegel i hans rum, och det blir det nya stället att ta outfit bilder i , hehehe. Har inte fått något särskilt, mjuukisbyxor , presentkort osv ;) Och pappa sa att jag kommer bli sjukt nöjd när jag får min födelsedagspresent, hoppashoppas det är en iPad!!!! Och lyckan som uppstår när han säger
och som vanligt är det du som får för mest money , och det enda man hör eunt om sig är "du är så jävla bortskämd becca." :( Aja...... Skyll på min kära fader. Juste, TOMTEN KOM! :D Första gången. Men här får 2 bilder och dagens klädsel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry