Hjärtat är här .

Tesse och jag stacka och hämtade jocke förut hihi ;) Ovanligt, ellerhur? Jocke är elak mot mej, han trycker in tungan i min mun när han har snus, och det svider som kukarnas konung !!!:D Haha , mitt och jockes ord. 
Jocke: Sätt på grinchen nu!
Jag: Nej jag vill inte!
Jocke: Men jag vill!
HAHAHA, fattar ni? Misstolk ;) ah, jessica & björn kommer och hämtar oss imorn vid typ halv 11 eller någooot. Juste, jag & jocke bytte julklappar nu, hans fick ett brett armband i kedja, äkta silver :) ! Och jag fick en fettsnygg rosa bh och matchande stringisar ;) Och sen har jag fått ett silverhalsband osv. Men ah, bloggar mer imorn när vi vaknta, nu blir det mys i sänger. Pusss


Bild från en dag vi var ute och gled ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa mode,foto&vardag

sv: tack desamma! :)

2011-12-25 @ 10:27:38
URL: http://lifestylebylovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry