Ingen blogglust..

Asså jag är sjukt deppig, inte alls taggas inför morgondagen, och det en man ser på fb är  JULAFTON IMORN.... Ja? Vi fattar att det är julafton imorn.. Shiet vad sur jag är :( ! Mitt kalas igår var supermysigt, orkar inte visa vad jag fick för det var inget speciellt mer än presentkort, onepiece, bord osv.. Kommer få en till present av pappa och dom, som dom har beställt, kan det vara en iPad?;) Hoppas det, annars blir jag sur. Haaaha ego. Men ah, ska försöka göra en ny header ikv, oh sen göra en jävla massa inlägg så att nni får veta vad som händer runt mej. Juste, vår klass vann innebandyturneringen, för vi är bäst. Vann en flyttlåda fullt med godis & julmust, mys ;)  Men ah, brb........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry