Medryttarhäst..?

Så glad. Kollade min hotmail nyss där jag fått ett mail från en person som mailat mej från hastnet.se !!:D Har ju lagt in en annons där om att jag söker medryttarhäst i smedby eller i närheten så hon skrev att hon hade en d-ponny !!!! Underbart, iaf som hon behövde hjälp med 2-3ggr i veckan och att hästen gillar turer i skogen och jobba dressyr lite dåochdå, perfekt! ;) Är ingen tävlingsryttare men älskar att jobba i dressyren och rida ut lite då&då ;) Så vi ska se vad hon svarar, och har jag tur så kanske det kan bli något av det denna gången! Var ju och provred en ponny i lindsdal när jag bodde i norrliden, och hon skulle ha 4000:- I MÅNADEN! :O Helt sjukt! Och den hästen och jag kom jättebra överrens, vi passade verkligen superbra tillsamman men bara det där jävla priser förstöde allt, lite synd..

Men denna personen sa runt 400:- i månaden, helt OK faktiskt. Så hoppashoppas! ;)


Jag och en häst på skälby ;)

Kommentarer
Postat av: julia:)

fan vad kul !!!!!!!!!!!!!! vill komma med någon gång:)<3

2011-12-27 @ 23:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry