Varit ute och glidit lite!

Heyyy ;)

Ehm, idag så har jag inte gjort så mycket, mer än att typ varit i skolan och sen har jag bara varit hemma med älsklingen... Ah har typ inget att skriva haha? :P Ibland får man helt jävla ångest och vill typ bara skita i att blogga och sen får man ångest igen för att man inte HAR bloggat hahahaha ;) Aja, jocke is here och jag måste plugga för jag har 3 prov att göra imorn :( Fml.............. Kom precis hem efter en liten glidrunda i bilen med emilj , jocke & julia :D Juste, i helgen så piercade jag mej sj i läppen igen, fas tog ut den i söndags för det gjorde förjävla ont..

What have you done todaaaay?


saknaaaaaaaaar:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry