En dag på stan!!

Godkväll darlings!:* Vad gör ni?:D

Idag har jag varit i skolan , det var rätt chill men dagen började med ett fett svårt oförberett engelskaprov, i läsförståelse-.- Sen på idrotten pallade jag inte vara med så jag & julia drog t skälby, hälsade på min gamla favvohäst :(  miss him! Asså min mobil cpar sej så ni får inte se bilder idag från skälby&skolan , kanske imorn om jag fixat laddaren.. Sen efter skolan så hoppade jag & julia på bussen in till staden där vi åt lite & sen shoppade jag lite ;) ! Yesyes, vet ni vad jag köpte? UGGs !!!!! :D Och sen linser, o lite annat...

Vill ni se bilder? KLart ni vill!:


UGGsen , snygga?


Ringggg


Gott


Mwiihihiihi


Typ webbcambild.... Tycks?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry