Godmorning sunshines!<3

Hallå sweeties! :D Vaknade typ vid halv 7, och kunde inte prata... Fan , jag kan aldrig må bra på vintern, och sen hade jag ju utvecklingsamtal och  ig varningar .. :( Aja, home from school idag med!

Som ni kanske inte vet, så har jag ju flyttat nu! Till ett stort hus i smedby, äntligen!;) 3 våningar, 6rum & kök, 3 toaletter, och jag bor i källaren med ett rum 2gg större än mittt gamla i lägenheten!:D Hihi...

Vad ska ni göra ikväll/senare? :love: Pussochkram!:*


Min snygging!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visa ditt rum kanske?? ;)

2011-11-21 @ 16:49:19
URL: http://canonvsnikon.webblogg.se/
Postat av: baJS

video/bilder på ditt rum?

2011-11-21 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry