Hur jocke & jag träffades ! ;)

Alla frågat och här har ni svaret, hur vi träffades!:)

Jag har sett jocke åka med en kompis hela tiden nivet när man är ute och glider lite och sen av ren slump så träffades vi i min kompis lägenhet, vi var ett gäng då och jag började ju spana in jocke haha , tyckte han var skitsnygg osv.. Sen körde vi lite wii och jag och jocke började knuffas lite på skoj nivet, åh jag var så kär! Sen började alla killarna kasta korvar !!? Haahaha, jag var den enda tjejen som var med i krigen och sen hamnade jag och jocke ensamma i köket, och jag ville pussa honom men sen kom det ngra t köket och sen började i leka igen! Sen när jag och min kompis drog hem t mej så fick jag ett sms plötligt, där det stod "hej:)<3" och jag kollade upp nummret och det var jockes, jag blev överlycklig hehe!:') Sen  addade vi varandra på fb & msn , ni fattar... Sen bestämmde vi oss för att börja träffas, jag vågade inte träffa han själv så jag tog med mej julia och han tog med sej simon , och jag minns vår första kyss/strul! Jag stod uppe på linbanan när han kom fram, guud så kär jag var! Jag berättade det för honom men sen sårades jag lika fort när jag fick höra att han inte hade ngra känslor för mej , jag förstod ju att det kom plötsligt men jag ville så hemskt gärna va tsm med han! Vi fortsatte o träffas sedan började han bygga upp känslor för mej , han började älska mig! Sen ips så blev det att vi blev tsm , vilket vi har varit i snart 3 månader och jag hoppas på fler, han är det bästa som hänt mig! Love you darling! :* :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry