Rummet i svartvitt !

Hallojsan... Sov en stund förut tills 3 typ när jocke ringde & väckte mej :D Han kommer nog snart hoppas jag, jag saknar han :( Aja, my ville at jag skulle lägga ut bilder på rummet så jag antar att det får bli så ;) Men det blev i svartvitt pga. den fula gula färgen :)

Enjoy :love: !

Åh detta kommer ta evigheter att ladda upp alla bilderna eftersom jag använder för tillfället det mobila datanätverket-.-............


Sängen där framme ska in i gästrumme sen


Sängramen är inte på än som sagt.


ja :P


På byrån


Min egna utgång!<333333


Bokhyllan


Feeenster , haah jag & jocke borjade asgarva när vi såg den lilla persiennen, nödvändig lixomxD

Ja,det var allt, ni ser, lååångt ifrån klart!:P Kyssss:*

Kommentarer
Postat av: Hanna

ofta jocke väckte dig? haha skojja ;* de va asfint !!<3

2011-11-21 @ 21:49:23
URL: http://canonvsnikon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry