Sover hos älsklingen!

Chao! :D Hur äre sötnosar? :love:

Idag böjade jag halv 9 , fast jock skjutsade mej till julia i stan vid typ halv 8 för han böjade 8....:P Sen gick jag & julia t jennynyströmsskolan för idag hade vi gymnasiedag vilket innbär att man kollar lite närmre på dom skolorna/linjerna men är intressead av! Så först till jenny, sen drog vi t ingelstpro där jag fastnade för smådjuren! ;) Alltså blir et nog Ingelstorpsgymnasiet - djurvård för min del efter 9an! :D Åååh, älskar alla orarna, sköldpaddorna, kaninerna, chichillorna, ödlorna osv (a)

Yesyes, nu sitter jag hemma hos baby och ska sova här, blir ingen skola imorn  för mår nt bra, det ha jag nt gjort ¨på länge!? :( Sen ledig på fredag, fett gutt! Blog u tomorrow. Goodnite darlings :*:love:


Kolla så söööööööööööööööööööööööööööööt!

Resten av bilder ksk kmr imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry