Storstädning!

Tja! Jocke ligger just nu och sover brecid mej här i nya sängen hahahah om ni villle veta! Det är mycket "jocke" nu i inläggen eller vad säger ni?;) Aja, idag eller nnu ikväll har jag tagit ut mitt skrivbord och städat golvet, tagit ut gamla sängen som var 105cm, och nu har jag fått en ny på 180cm! Fattar ni vilken skillnad? Och så ligger den på golvet utan sängram, precis som jag alltid velat ha, och så ska det också bli i det nya huset!:D

Ah, här får ni lite bilder :love:


Jocke typ 'halvsover'  , han är nog trött:')


Man ser inte hur stort det är, men asstort!;o


Tagit bort skrivbordet:P


Och hela bokhyllan är full med smink, parfymer , smycken osvosv..

Juste! Jag, jocke , mamma & mallis var på lattjoland förut med:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry