Svar på frågestunden del 1

Frågor av DANIELLA (länk)

1. vad är det dyraste du köpt/fått?
Svar: Min systemis :)

2. kan du ta 3 plagg ur din garderob som du använder mke och visa i bloggen?
Svar: Absolut, i ett separat inlägg !

3. göra videoinlägg oftare?
Svar: Hihi, super på sånt men ska se vad  jag kan göra!:D

4. bästa 'utomlandsresan'?
Svar: England, absolut!

5. favo band / artist?
Svar: Hmm....... Typ kapten röd hihi.

6. din älsklings rätt?
Svar: Thaimat helt klart! Supergott, men om det ska vara hemlagat så äre nog lasagne!^^

7. vad tycker du om justin bieber?
Svar: Inget fel på han , tycker dom han är lite småfjortis av sej ;)

8. kan du lägga upp din önskelista till julen med bilder och text?
Svar: Har jag inte gjort det? Hmm... Jo jag har för mej det, kika här: LÄNK

9.kan du tipsa om bra hemsidor osv som man kan redigera bilder/ göra designer förutom phs (:
Svar: GIMP är mitt favoritprogram som jag laddat ner, gratis & enkelt! Sen srkiver jag i PHOTOSCAPE, också lätt att ladda ner helt utan kostnad.

10. var & hur träffades du och jocke? (;
Svar: Hihi, denna frågan har ställts 3 ggr så jag svarar på det i ett separat inlägg!(a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry