dålig

Hej sötisar, förlåt för dålig uppdatering ikväll! Men drog till baby en runda förut och han mår fortfarande inte bra :( Men han måste verkligen friska till tills på lördag för då blir det middag på landet ju hon min köra moster och hennes boyfriend! :) Gutt... Nu stter jag är i min säng, med feber, så ingen skola imorn för mej heller för pappa är så rädd att jag ska få lunginflammation eller något skit så det blir vila. Hur mår ni sötisar?..

Fan vad jag blev sugen på choklad:/ anyway, todays look.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Asså nu får du ju bli frisk kvinna! Börjar ju bli orolig här.. :/

2012-02-02 @ 17:07:40
URL: http://canonvsnikon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry