fler bilder?..

Okej jag vet att det är många som vill att jag lägger upp fler bilder dagligen på blogggen, typ bilder från hela dagen, men nu är det såhär att min lilla canon digitalkamera är det cp, eller asså deen typ börjar ryka när man ta kort (haha) så deen fuunkar inte, och jag springer heller inte runt med min nikon d3100 i skolan och på stan lixom?! Och sen när man bloggar från mobilen så går det inte att kommentera dom inläggen, inte på ngn annans blogg heller det vet jag:/ Så jag vet inte hur jag ska göra, och så har jag en iphonee 3GS och dom suger balle , svär! Så ah, har ni någon lösning?.. Inge kul att blogga utan bilder vet.....♥



Kommentarer
Postat av: elin

ta kort från mobilen med lägg över till datorn? :)

2012-02-07 @ 20:04:59
URL: http://thisisperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry