förvirrad

Hejsan... Asså förlåt för inlägget igåg, och ja det är slut mellan mej och jocke. Jag var helt förstöd igår , jag typ la mej på golvet och började skriva, dra mej i håret och fick ingen luft helt enkel, den enda som kunde lugna ner mej var om jocke kom. Sen snackade vi i telefonen sen hände en grej, så å nu är vi kompisar men jag är fortfarande helt förstörd och förvirrad! Jag vet inte hur det kommer gå med skolan osv, svär jocke betyder mer för mej än min familj, och då är det illa.. Nej jag tänker itne förklara vad som hände utan nu är det såhär, right?.. Jag vet inte vad som kommer hända nu, men vi kanske blir tsm igen, vem vet? Det kanske bara är en paus?.. Fan jag tänker på allt vi gjorde, och låtarna vi somnade ihop till. Denna tillexempel :(
 

Kommentarer
Postat av: bästis

lilla du ring mig om de är något jag vill veta allt !!! älskar dig av hela mitt hjärta !!<3

2012-02-05 @ 00:38:46
Postat av: Anonym

men gumman :((((( <3

2012-02-05 @ 10:17:43
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: elin

hoppas det blir bättre ! :/

2012-02-05 @ 14:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry