Era beställningar !

Tänkte skriva upp här vilka som beställt headers & designer så att jag kommer ihåg det sen kan jag bara checka av , och nu kommer jag skriva i ordning så bli inte fett sura, okej? ;) Dom blir klara när dom bli klara helt enkelt. Jag mår skit just nu så det kan ta tid , men minst 2 dagar, PUSS♥

1. Daniella - header
2. Maryam - header+design
3. My - header
4. Ebba B. - header
5. En från bdb - header
6. Frida - header

JAG GÖR GRATIS HEADERS & DESIGNER, vill du beställa så adda msn eller maila [email protected]!



Kommentarer
Postat av: Felicija :D

Besök & följ min blogg? :)

2012-01-10 @ 21:13:55
URL: http://photobyfelicija.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry