första skoldan .

Tjo :) vad tycker ni om min fina header & design? Själv stör jag mej på headern-.- ! aja min skoldag har varit cp haha , men har velat gått hem flera gången för jag kommer typ dö snart haha! ;) Nej men jag har typ snackat me pappa och han ska snacka me polisen osv det blir nog ett förhör imorn, sjukt nervöööös! Men näe, nu ska jag på språket , har bytt till engelska förstärkning även om jag har VG i det, för att min tyskalärare anser att jag inte anstränger mej haha! :D Men ska dra nu, blog u later darlings!:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag har 4 tävlingar på bloggen och det kommer flera varje dag, eftersom jag har tävlingsvecka! Så kika in och var med i alla! Och om du lägger till mig på bloglovin så lägger jag till dig med, bara lämna en kommentar med vilket nummer du blev.



http://socosy.blogg.se/category/tavlingar.html



KRAM

WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2012-01-12 @ 14:02:47
Postat av: MADDISENJ

Varför förhör med polisen?

2012-01-12 @ 14:26:26
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry