hemma

Hej bästisar.. :D Kom hem från skolan för typ 1 timme sen, asså busen hem från skolan tar en och en halvtimme, hur drygt som helst. Aja, skolan var rätt OK! Jag vet inte om jag sagt det, men hårförlängningen kom ju i fredags, ääälskar den ! :) Bästa köpet ever typ hehe. Nu har jag precis käkat och ska städa lite faaan så tråkigt.. Sen ska krypa ner till en film för jag fryser något enormt! Eller jag gör nog det senare, måste uppdatera lite extra idag ju, fundering på en ny header med. Och denna gången en design och inte enfärgad bakgrund, sägs om det?.. PUSS



Kommentarer
Postat av: dj

kan jag få ditt nummmer, har inte det på min nya mobil :d

<3

2012-01-23 @ 17:00:28
URL: http://nattstad.se/daaniellajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry