hos mami :*

Hejj sötungar ! Idag så tog jag bussen till mamma vid typ klockan 6 för jag har inte varit hos henne på typ 2 månader :O så ah jag tänkte stanna här inatt ! Jag vet att jag uppdaterar sjukt sällan nu ! Men ska bättra mej ;) iaf, imorn ska jag va med jocke heeela dagen och sen sova där, det var längesen vi var en hel dag tillsammans så det ska bli jättemysigt ;) ! Iaf. Sitter här i soffan med en fruktskål och ska snart dra upp till Konsum med brorsan :D sen blir det väl tv osv , kanske kan lägga in lite småinlägg på mammas data sen , vad gör ni då ? PUSS


Kommentarer
Postat av: dj

du har börjat blogga allt för sällan nu becca ;)

komigeen<3

2012-01-08 @ 03:09:45
URL: http://nattstad.se/daaniellajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry