i staden

Tjo snyggingar! :D Vad har ni gjort idag? Själv har jag ju varit med julia osv som jag sa i förra inlägget och sen kom jocke och hämtade mej sen drog vi hem till han och käkade. Nu sitter jag här vid hans dator medans han kolla på 2 1/2 män.. :) Jag är så himla trött, höll på att somna i skolan ju så vi funderar på att starta en filmis nu och sen sova så man är pigg imorn. Vi har gymnasieinfo imorn med, alltså att det kommer massa gymnasium och berättar om den skolan då :D Dom har tydligen öppnat en ny skola där man får en macbook, och självklart "bestämmde" sig alla för att gå där haha! Men vi kan höras imorn och då looovar jag på bättre uppdatering! PUSSS



Min snygging!


Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg!

allt bra? :D

2012-01-18 @ 20:49:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry