michie . ♥

vart tog du vägen? plötsligt vare som om vi aldrig ens träffats!? :O

herregud vilka minnen. när jag först träffade dej michelle, då vare lixom "denna tjejen snackar ALDRIG skit om ngn, och hon skulle aldrig göra det heller" , det var min första tanke om dej.. vi började vara mera, sen känndes det som att vi känt varandra hela liivet! :D allt var prefekt och vi skapade sjukliga minnen! ;) ah.och sen gick tiderna och det hände något, I hela våra liv har vi bara haft 2 stora bråk som tagit evigheter att lösa, och den första gången var när du var tsm med "den äldsta" får jag väl säga om du inte vill att jag nämner hans namn hihi ;) men btw, det löste sej tillslut och vi blev bästa vänner igen! sen gick det en tid, sen kom det tillbaka, ett stort , ännu sötrre bråk faktiskt, och detta har varit hemskt. Och jag hoppas att aldrig mer i hela mitt liv få uppleva det, inte tillsammans med min bästavän iallafall. never.  vet inte vad som hände, helt plötsligt kännde jag inte dej, och sen kom allt jävla skitsnack! alla snackade om alla, och sen blev jag bara ovän med fler&fler, och den enda jag hade va joakim. Han bad mej lösa allt, precis som min familj sa åt mej. Så jag började med dej. Michelle åkerklint. Så jag messade dej och du svarade segt, och det kan jag förstå hur jag betett mej, jag var ett as. Men du, för mej kommer du altid vara
- en ängel utan vingar,
- en fin vän
- allt.
Jag vill aldrig mer förlora dej, för vi båda vet hur mycket vi behöver varandra, right? INGALILL, OMYGAASH! shit, och alla videosar! och när vi smög ut på nätterna! och så mycket mer! vi har gråtit på varandras axlar, vi är oslagbara, du&jag, handihand, aight? Älskar dej 7ayati ,

"jag älskaar dej", är bara några ord, tills någon ger det en mening, vilket jag precis gjorde.
J a g   ä l s k a r   d e j . ♥





Kommentarer
Postat av: michelle^^

fyfan älskling, gråter floder här! kommer aldrig släppa dej igen min ängel. puss o kram! jag älskar dej sjukt mycket .<3

2012-01-03 @ 03:37:02
URL: http://twopartslikeone.blogg.se/
Postat av: daniella:)

Okej, jag länkar dig senare ikväll!:D

2012-01-03 @ 18:24:04
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry