Skolan kan ta sej . Snön med .

Nu börjar helvetet, snön & skolan, faaaaaaaan :( Haha . Bebis kom kom hiiit nyss, mysigt! ;) Deta året i skolan ska jag fan worka lite, I have to study! Tråkigt värre. Och sen är man inne på facebook och man ser hur hela fejjan bombas med "ååh det snöar" & "SNÖÖÖ" man bah, wtf?-.- Men ah, tänkte visa lite veckans planer osv

Tisdag - Skolan börjar, inget planerat
Onsdag - Foto-dag med Hanna!
Torsdag - Fika med julia på stan
Fredag - Utgång!
Lördag - Kanske slagga hos Lollo, längesen!
Söndag - Sovaaaaaa

Yes, vet inte redigt vad det blir på fredag, men jag ska iallafall ta vara på denna helgen och inte bara ligga inne i min säng, mitt härta mår inte braaa ;) Nu blir det väl film & sova för klockan är ställd på 06.40 God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry