vad vill ni se mer av ?

Jag har en fråga till er, en fråga som jag ställt typ 1000 gånger nu men som jag inte har gjort något åt, så nu får ni en chans till! :D Jag undrar vad ni vill se mer av här på bloggen? Asså vill ni se fler bilder & mindre text, eller typ fler frågestunder eller seriösa (haha) videoinlägg och tävlingar? Kom på saker själva så kan jag se vad jag kan göra åt saken och denna gången lovar jag en förändring och att uppfylla era önskningar! :)  PUSS 

Trixie får stå för bilden, älskar dej snuttis!

Kommentarer
Postat av: elin

Visa din garderob i video,mer videoinlägg,sminkvideo,frågestund,hihi :)

2012-01-15 @ 20:18:59
Postat av: melanie

mer bildeeer!

2012-01-15 @ 20:34:15
URL: http://mellesfoto.blogg.se/
Postat av: dj

Tävlingar! Dagens blogg osv, frågestund , videoinlägg visa ditt rum igen hehe.. Och garderob osv, och mer bilder under dina dagar så man får se vad du gjort under dagen och inte bara en bild på dig i ett inlägg typ :))))

2012-01-16 @ 00:16:35
URL: http://nattstad.se/daaniellajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry