vill uuuut

Nu är det såhär va, att jag vill sminka mej, fixa mej osv, sätta i hårförlängningen och göra mej fin :D ! asså vill inte bara sitta här och känna smärtan i halsen! Funderar på en dusch?! Min helg var ju planerad som fan..... Igår skulle jag varit med melle och hon skulle sovit här osv, och idag skulle jag åkt till stan och träffat olivia och sen sovit hos baby, imorn skulle jag träffat jimina.. :(

Och min blogg blir bara drygare och drygare att läsa, right?..

Saknar dej bruttan♥


Kommentarer
Postat av: Jess

Min lilla smuff :) <3

2012-01-28 @ 12:41:47
Postat av: dj

men d är fett tråkigt när man knappt får kommemtarer o läsare :o men ska ju byta t blogg.se så börjar där igen!:)

2012-01-28 @ 12:49:19
URL: http://nattstad.se/daaniellajohansson
Postat av: Hanna

sv: Jaa klart jag e biff ;) haha <3

2012-01-28 @ 13:34:25
URL: http://canonvsnikon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry