Jocke har krockat!

Hej sömntutor!

Vi försov oss idag..... Men missade bara första lektionen som tur va! Fast ändån rätt chill eftersm det var en no-lektion ;) ! Idag har jag gjort klart alla 3 bildläxorna så check på de! Min kväll har varit HEMSK! Elle min&min, jockes om jag ska vara ärlig. Han har KROCKAT! :O  Han körde i en rondell och helt plötsligt kommer 2blattar och kör rakt ut i rondellen så jocke tvärbromsar och glider in i deras bil från sidan! Jocke satt i förarsätet och sen hans kompis brevid han . Hans kompis, Emil, fick sjukt ont i nacken och typ cockad, jocke fick också ont i nacken men skadades minst! Hade kunnat gått riktigt illa :( ! Ah i den andra bilen så satt det 2 blattar där i, precis när dom krockade så sprang den en killen iväg för han blev typ skiträdd att snuten skulle komma, och sen han som körde sa t jocke  
1000kr & sen är allt över? HAha omg, jocke sa ju till han att det blir snuten och då sprang han också iväg-.- Sen trodde ju inte polisen på jocke o dom, men jocke hade 2 kompisar till i en varsin bil bakom  jocke, så han har ju 4 vittnen, men sen kom polisen iaf.... Dåligt stil. Så iaf, dom tog deras uppgifter och nu är det hundpatrull efter dom 2 killarna.  Sen kom bilens ägare, för det var inte föraren tydligen, och ah, han sa att han som körde var typ dum i huvudet och bilen köptes 1 timme innan. Aja, det var våran kväll! Sjuk va? Så imorn ska baby till sjukan....

Nu är vi båda hemma iallafall, skönt!


Så ser min älsklingsbil ut nu  ! :( Nya ljusen o allthelt sönder, o blinkissarna osv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry