Kanske en liten tävling....?

Alltså,  jag har hur många skal som helst, men bara 3 snygga enligt mej ;) ! Och jag ränkte, man behöver ju inte 3 skal och sen skulle det vara kul om jag kanske hade en liten tävling? Där man kan vinna ett av skalen :D ? Skulle ni vilja vara med då, fast vet inte hur tävlingen ska gå till, men ah. Ni får kommentera här nereee. OM det nu skulle bli av en tävling, tycker ni att jag ska välja ut ett av skalen som ni tävlar om eller tycker ni att man ska få välja när man vunnit? Hmmm, klura på de ;)

Sååå, vill ni ha en tävling? :)

P.s , det är bara till iphone 3g/3gs



Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa en tävling! :D jag tycker leopard mönstret! :D

2011-12-27 @ 02:00:40
URL: http://elinfredrikssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry