Ja, jag piercade mej själv i läppen!

Många frågar om jag verkligen piercade mej sj i läppen och om det gjorde ont osv.. Det var en dag i precis när skolan började eefter sommarlovet då jag tog en nål och tryckte hål i min läpp hahah :D först tog jag en vanlig knappnål, men sen tyckte ja igenom en fet säkerhetsnål sen satte jag i ett örhänge.. Sen var det skolfoto några dagar efter, och jag fick inte ens pierca mej för mamma eller pappa så jag var ju tvungen at ta ut den för jag fick itne ha den på skolfoto heller..

Men sen kom inte jävla fotografen så hålet växte ju igen den dagen , fett vad sur jag var haha.. Sen har jag tryckt igenom den typ 3 ggr efter det med och då hade jag i en nål som piercing med en sån där färgglad knopp på toppen, dn var svart då hehe ;)

Sen nu har jag försökt trycka igenom den igen med jag pallar verkligen inte smärtan igen :O Nej det gjorde inte ont, eller asså precis när man nuddar nålen som läppen så gör det ont men sen när man trycker lite till så har man ingen känsel, och nej det blev inte inflammerat! Och sen hängde jag med min kompis till nikila för hon skulle pierca sej, och piercaren sa att det var fett snygg och att jag satt den precis där den ska sitta :P:love:


Ja, fröst en vanligt nål hehe.....


Steg för steg ;)


Precis efter första hålet.



Svullen läpp? Yes



Snyggt va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry