Julshopping!

Hejsaaan :D 

Det har varit seg uppdatering sen typ, igår ?  Aja, nu kör vi! Idag har jag varit på stan med julius & olle :) Nej men julia och olivia menar jag juu :D Jag hara bara köpt typ 3/10 julklappar känns det som och nu ör alla mina pengar slut :( Köpt till jocke för 400:- & till julia för 120:- osv... Så ah, vet inte hur jag kommer fixa detta, men det är sånt som märks, och sen har jag ju köpt lite saker till mej själv ;) Åh, imorn har vi innebandyturnering och man får lixom välja själva om man vill va med, och vad tror ni man väljer? Jo INTE vara med ofc , så vad fan ska man göra i skolan i typ 6 timmar? Vi börjar 9 btw. Här får ni lite pics på what I bought today. Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry