ofräscht slut men en fräsch början .

hej, nu är datumet 2012 och klockan 11.40 ;) det lät bra så det kör vi på! jag ska inte dricka på några helger känns det som, har gjort mina behov för en timme sen inom alkoholen om ni fattar? usch! :S så nu en början på 2012 så har jag duschat, haft hårinpacking (kom nyss ut ur duschen) och nu ska jag se på american pie och äta godis & dricka vatten, mysigt ! ♥ älsklingen ringde o sa gott nytt år och har fått 10000sms där det står samma sak, imorn får ni lite bilder från min instagram, men ah,....... puss och god natt ! :)


färga håret?

Kommentarer
Postat av: dj

gott nyytt ååår förfan!<3

2012-01-01 @ 03:29:47
URL: http://nattstad.se/daaniellajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry