Svar på frågestunden del 2

Frågor av ELIN

1. hur träffades du och jocke?
Svar: Det har jag redan gjort ett inlägg om.

2. Om du fick välja en enda vän du fick ta med dig till en öde ö, vem skulle de vara då?
Svar: Julia olofsson<3

3. kollar du min blogg?:DDD
Svar: Klart jag gör.

4. hur många par skor har du?
Svar: Alltför många, nej men orkar inte räkna (a)

5. Är du rik eller fattig?
Svar: Lite både och, jag är rätt bortskämd om man säger så, men det är inget jag är stolt över.

6. hur många barn vill du ha när du blir stor?
Svar: 2 st ;)

7. vart vill du bo?
Svar: Ingen aning men typ USA !^^

8. hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10?
Svar: En 6a kanske?!:3

9. cola eller fanta?
Svar: Cola!

10. när har du tid för att träffa mig? ;D
Svar: När du har tid!<3




Frågor av Anonym

1, jag har bruna ögon skulle göra vad som helst för att få ljus/klar blå vet du någon bra äffär / sida man kan beställa ifrån ?
Svar: Jag köper mina linser på partaj eller på dynamite! Tycker det är jättebra priser osv..

2. vad tycker du om din skola ?
Svar: Vet inte , min skola är väl bra så, men vissa lärare är cp! Haha :P

3. har du fått mens ?
Svar: Yesyes!

4. har du några djur?
Svar: Ja, en kisse o snart sköldpaddor ;)

5. kan du göra en room tour i det nya rummet ?
Svar: Kanske jag kan göra !

6 hur träffades du och jocke ?
SVar: Redan gjort ett inlägg om det.




Frågor av Felicia, (vet inte om det är silke?)

1. Jag hörde i ett videoinlägg att du inte var oskuld,vem hade du det med ?
Svar: Killen som tog min oskuld är mitt ex som jag var tsm med i juli, Robin heter han.

2. Vilken tandkräm använder du? (vill ha lika fina tänder som dig,hahha)
Svar: Colgate!? Haha

3. Vilket gymnasium kommer du söka till ?
Svar: Ingelstorp

4.Din bästavän ?
Svar: Julia olofsson <3!

5. Favoriträtt ?
Svar: Thaimat!;)



Så det var allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry