gymnasieinfo

Hej på er sötnosar! Igårkväll somnade jag och jocke runt halv 10 så idag var jag jättepigg haha! :D Ibland är det bra att lägga sej tidigt istället för 2-3 på nätterna.. I skolan hade vi gymnasieinfo hela dagen och mitt val ändrades direkt! Jag ska iiiinte gå på ingelstorp iallafall! Nej det står mellan 'hotel- och turismprogrammet' på mjölnergymnasiet och 'räddning och säkerhet' på samma skola. Vet inte vilket av dom jag ska gåå?.. Men mer om det sen :)
Vad har ni gjort idag? Nu ska jag fixa lite inlägg som jag lovat! :D PUSSS

Serious face på bussen!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Himmel är du så stor?? haha känns som det var igår vi var på skälby och vi va små :)

2012-01-19 @ 20:32:17
URL: http://byisabellehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry