helgens planer...

På fredag får jag mitt barnbidrag, och då ska jag in till hansa city med julia och shoppa lite sen ska jag förmodligen pierca överläppen då tungan inte var någon bra idé.. Iallafall, men sen får jag tänka på att jag sa beställa lite saker från Fyndiq med! :D Ni kommer få se vad snaart ska bara skriva klart hehe. Sen ska jag sova hos julia är det tänkt sen får vi se vad helgen har att bjuda på. Jag och julia är sugna på att spela lite lasergame också, vi kanske tar med oss melle och några andra :) Taggad till max nu! Vad ska ni göra i helgen?.. PUSSS





Mina beställningar!




Kommentarer
Postat av: aliciajasmine

Hejdär snygging! Jättefin blogg! Hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min..? :')



TIPS TIPS TIPS: tjäna massvis med pengar på bloggen, och ja, det funkar. för mig i alla fall! Så om du vill tjäna pengar på att skriva om din vardag, (eller annat du bloggar om) - kolla in det här:

http://aliciajasmine.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html

- och JA, det funkar. Vet massor som har fått ut sina pengar, och snart är det min tur att hämta ut! när nästa utbetalning sker så är jag 500 kr rikare! :D

2012-01-16 @ 21:48:43
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: dj

alltså det löshåret som du ska beställa där suger, lovar dig, värdelöst! Jag beställde det för det var så billigt och jag skulle testa, men jag slösade ba bort 170 spänn och fick gå o köpa annat äkta i en butik i gbg för 1000 :p

2012-01-16 @ 22:26:11
URL: http://nattstad.se/daaniellajohansson
Postat av: melle

jag hänger gärna med på lasergame!!

2012-01-17 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry