Bildbrist & bilder från den 24e .

Nu när jag satt och kollade runt i mina fotoalbum så tänkte jag att ag har verkligen inga nya bilder. Jag menar det är ju inte så kul att kola på bilder från sommaren när jag hade oranget hår, right ? ;) Så jag måste verkligen ta fram stativet och fjärrutlösaren och börja utnyttja min nikon d3100! :D Och sen tänkte jag att jag skulle börja fota med dagligen med iphonen, asså vad jag gör , bilder från dagen, fattar ni vad jag menar? :D Det kanske blir roligare att se fler bilder än att se mina små fjortisbilder hela tiden.

Hittade lite bilder från julafton då som jag önda kan lägga ut nu medan body lotionen jäser på min hud ;)


Awww, lillasyster <3


TVÅ av alla dom var mina.



Cute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry