Daniella Book gjorde min dag!

HAHHAHA, läste daniellas blogg idag och hon skrev såär i ett inlägg :D :

Asså guuud! Har ni också märkt det? Tycker ni som jag? Att det är sjukt många som bombar facebook! En person kan typ skriva 50 statusar per dag och dom tröttnar aldrig. Jag skriver typ 1 status en gång i veckan, om inte ens det. Medan andra skriver typ som "hej, nu har jag kommit hem och ska ta en kaffe, hoppas ni har det bra". Men snälla, ingen bryr sig om du nyss har kommit hem och tagit en kaffe. Då kan ju lika gärna jag skriva "Japp, nu har jag bajsat i en timme, väldigt skönt att få ut dom där bajskorvarna. Hoppas ni också får det". Jo men liksom man kan ju anteckna också. För det är ju verkligen såhääär intressant. Så snälla, ni som bombar facebook, ingen bryr sig! Tack o hej!

HAHAHAH den tjocka texten var fårjääävla klockren och jag håller faktiskt med!!!! ;)


Allla har vi varit små;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry