Depp fan!

Det gör så in i helvetes ont när jag ligger här gråtandes, men jag vill skriva av mej... Jag orkar fan inget mer, allting är bara skit nu, jag är ovän med alla som stär mig närmare ön någonsin, det gör så sjukt ont . Mitt hjärta pallar fan inte mer, det känns som att det lossnar bitar därifrån varje dag :'(  Ja behöver itne emr skit nu, det räcker! Dom ända jag har kvar nu, är min bästavän & min finaste pojkvän, jag somnar gråtandes i jockes armar ibland , och det vet han inte ens om?!:'( Jag får bara at skit hela tiden,, men det har blivit bättre ända sen jocke kom in i mitt liv, min egna ängel. Han fick mig att inte fortsätta skära mej , som jag gjorde innan, me han fick mej ayy sluta, han älskar mej för den jag är  och det betyder så grymkt mke! Men det skadar mej så innerligt mycket att dom som står mej närmast är jag ovän med  , jag vetifan vad det beror på?   allt är helt fucking förstört, palla, hejdå:'(



Kommentarer
Postat av: melanie

becca, jag finns? <3

2011-12-11 @ 21:01:37
URL: http://mellesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry