Hos julia!

Halloj kära bebisaaar! ;) Vad gör ni? Idag var jag i skolan och ah, haft bara 4 lektioner rätt onödigt om ni frågar mej! Hade lika gärna kunnat vara hemma idag eftersom det var först hemkunskap där vi bara städade, sen gympa där jag bara chillar och får reda på mitt IG i idrott men G i engelska...... :D Sen lunch äckelmat, sen typ so/sv där vi såg på film och fick reda på mina IG i so/sv.. Haha, helt onödig dag. Men skit i det nu , för just nu sitter jag hemma hos Julia och väntar på att hon ska duscha klart, tar typ år för henne -.- Sen ska hon va hos mej heela helgen, så det blir en "bästis-helg"! ;) Kommer iaf uppdatera er mer än någonsin! Hörs sen, puss babes :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry