Julklapp till sin pojkvän, hmmm.....?

Åååh, är det någon mer än jag som inte har en susning om vad man kan köpa till sin kille..? Hmm ;)  Han har varit i stan idag med en kompis och köpt både julklappar och presenter til mejj! :D Åh jag vill veta vad det är nununuuuuuuuuu! Den 20e får jag mitt barnbidrag och då ska jag & julia in till stan och julshoppa!! Vet jag vad ska köpa till alla förutom jocke! Shit vad svårt detta blev, vill ge han allt jag ser!!!

Men hörni, har ni något förslag ? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till min älskade pojkvän! Skriv gärna ett inlägg om vad du köpt sen :D<3

2011-12-15 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry