Julklapps-tips!

Att köpa julklappar är nog det roligaste som finns! Att typ springa runt med kompisar inne på stan och köpa precis allt man ser, jag älskar att ge bort julklappar!;) Vi är 7 syskon, och olyckligtvis är det bara JAG som köper till mamma & pappa o släkten osv!:(  Ändån har jag 3 bröder som är äldre än mej, lite elakt faktiskt! Nu när det är jul så är föräldrarna o kompisar värda lite dyrare grejer, efter allt mamma & pappa gör för oss lixom !:) Så ah, jag tänker ge er lite julklapps-tips till familjen, släkt & vänner ! :D


Tips till din kära mor! Själv tänker jag nog köpa henne en klocka & lite smått & gott!





Till din kära far  , ett tips! Gillar han kanske o meka lite så köp han lite nya verktyg, som jag ska!;)





Tips till mormor, morfar & farmor o farfar, moster, faster, morbror osv :)




Till vänner & syskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry