Mellandagsrean .

Tja babes ;)

Hemkommen från stan nu, shiet vad jag är trött , har årecis ätit på dendär resturangen som jag snackade om inatt nivet  när jag och julia var 2 små piggeliner ;) ! Guud vad folk det är , alla springer runt och inget är i sin ordning hehe.  Jag fick tag på nyårsklänningen jag alltid velat ha, den kostar egentligen 299:- men det var ju rea så den kostade 249:-, asbra! :) Sen har jag varit inne på TGR okeså, asså man plockar allt man ser där inne, shit vad skit man får med sig hem, dët är så sjukt vad man gör av med pengar där! ;) Sen har jag köpt ett iPad skal till min iPad som kommer imorn förhoppninggsvis, och den är ju vit så jag köpte ett limerosa skal, snyggt va? :D Aaah. Sen köpte jag brun utan sol, äntligen! Så ska snart hoppa in i duschen och sen smörja in mej med det. Och sen lite parfym, godis and condoms :D Tack för en underbar dag bästis ♥








Kommentarer
Postat av: Lovisa mode,foto&vardag

haft en bra jul? :)

2011-12-26 @ 18:45:43
URL: http://lifestylebylovisa.blogg.se/
Postat av: julia:)

vi hade en trevlig dag asså:)<3

2011-12-27 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry