Onsdag!

God morgon! :D

Precis vaknat typ, nej det har jag inte ;) Har ju varit vaken minst en timme. Jocke skulle ut med någon kompis så det vart bara att låta han åka, fett tråkigt. Jag ska upp och hämta frulle, sen städa iordning i rummet och sen ska jag sminka mej och klä ppå mej. Vad ska man hitta på idag då?;) Känns inte som att jag utnyttjar dagarna, känns bara som at jag sitter här hemma och gör ingenting? Lite tråkigt.. Saknar norrliden fett mycket, smedby suger. Finns inget här och göra, plus att alla mina kompisar bor i norrliden och i stan. Men jag kommer nog på något, brb hämta frulle.


Ja undera hur många ggr ni set den bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry