Tips - brun utan sol .

Haha så, nu är klocka halv 5! ;) Men nu ska vi snacka om 'brun utan sol'. Jag har inte testat några andra produkter med brun utan sol, uatn detta var första gången och denna jag köpte, var en av dom dyraste, kostar 120:- på H&M, och den är suuuperbra! Blir brun efter första natten!  Det är bara att smörja hur ofta du nu vill , och du märker att du blir hur brun som helst! Men sen kommer vi till det svåra, jämnheten!  Det gäller att applicera den så jämnt som möjligt för annars blir det fläckar som det blev på mej haha!;) Men nu vet jag hur man gör. 

Så frågar ni mig, så köp Garnier ambre solaire - Natural bronzeur no streaks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry