Your name, forever on my lips!♥

God natt på er min kära läsareee ;) Imorgon blir det en hård dag i skolan då jag ska göra typ, 3000 prov...... Btw, gick hem från skolan idag pga att jag typ kollapsade i skolan haha , nej men föll ihop på golvet på idrotten och började kräla, tillsist fick jag gå hem efter lunch.. Mår bättre nu iallafall. ;) Nu ska jag mysa med baby och sen ska jag se på twiligt. Dör lite när man ser Edward i dom filmerna gaaaah han är så underbart vacker!!!! Tycker Jacob är överdrivet ful, ! :O Hans kropp är fettnajz men inte själva han eller hans personlighet haha! :D


DAAAMN! Önskar jag var Bella just då!


GOOOD

Kommentarer
Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Tack så jättemkt!

Ha en fin kväll :D

2011-12-14 @ 19:02:44
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry