26 frågor!

Inte illa...:D Jag tänkte dela upp frågestunden i typ 3 delar lr något så att det inte blir så rörigt i ett inlägg, men det beror ju på hur många fler frågor jag får med, right?;)

Jocke & jag somnade vid typ 1 förut sen sov vi till 7, illa!:( Är ju för pigg för att sova nu ju, men jocke ligger redan och halvsover..... Vi har precis sett klart på min favorit wallanderfilm, "vålnaden" , den är så sjuuukt bra!!:) Nu ska vi göra iordning oss sen se en till film , skola imorn..-.- 

Uppdaterar er innan elr efter  skolan, puss :* :love:


Här ligger vi som vanligt, hela familjen (a)



Kommentarer
Postat av: Robin

Fasen va söt o sexig du är!!

Adda min msn på [email protected]

Bor också i kalmar puss :-)

2011-11-29 @ 09:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry