Okej, haft en dags uppehåll.......

Tja igen! Hur mår ni sötnooowsar?:*

Inte bloggat sen i förrgår men nu är det ändringar, sorry guys :D Ah  , igår i skolan så var det rätt chill, fast hatar torsdagar + att jag somnade vid halv 6 på morgonen så pappa väckte ju mej en & en halvtimme senare och tvingade mej gå t skolan-.- Sen kom jocke :) Sov här tills idag när jag nt pallade gå t skolan för jocke var ledig hehehe, skolk jag vet .....:( 

Idag drog han vid typ 3. Jag sitter här ohch har precis fixat mej , mamma är hos osv...... Ska hänga med dom sen med bussen hem till mamma eftersom det är hennes helg . Vet inte om jag ska ta med datan det får  vi se annars får jag nog låna henne data till en liten bloggstund.!:P Oj vad långt inlägget blev aja, shit the same, tvingar ingen att läsa!;)

Har typ inga bilder att visa eftersom min mobil inte funkar, pappa har inte köpt en ny laddare, ioförsej är den på nu men den ligger på övervåningen orka hämta.....:love:


Inte redigerad...


Kommentarer
Postat av: julia s.

så jävla fin äru Beccis ! <3

2011-11-26 @ 14:17:50
Postat av: daanni

finaste!<3

2011-11-27 @ 16:52:38
URL: http://nattstad.se/daaniellajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry