slaggar hos bästavän

Hej bäbisar . Jag hängde med jullan till KU ikväll sen kom jag inte hem på något sätt för vem fan pallar ta bussen vid 10 på kvällen?! Inte jag iallafall , så hennes pappa har vart grymt snäll och fixat frukost och lite annat smått till oss tills imorn , för då taggar vi nationellt prov i svenska, uppsats imorn vettni och då ska vi sitta i samma sal i skolan i typ 3 timmar :) Konstigt nog är jag sjukt taggad ? men bara för att jag typ älskar att skriva ! :D Aja , kom precis hem till henne så nu blir det film och mys, men vi får höras imorn när jag kommit hem och ja jag vet att ni inte kan kommentera inläggen jag gör med mobilen , skit samma , PUSSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry