Min sjukdom .

Det är något i min kropp som inte stämmer alltså :( , så fort jag äter så mår jag illa, sen efter en liten stund så blir det helt iskallt i magen , varför? Och mitt hjärta ör sjukt svagt nu känns det som, om jag reser mej upp så dunkar mitt hjärta dubbelslag! :( Min astma blir ju inte bättre kan jag lova, och sen får jag skylla mej själv som slutat ta min medicin men snälla, jag är sjukt rädd, och jag tar mitt liv om jag skulle råka vara ****** :O nej det gör jag inte men vet inte vart jag skulle ta vägen ist!?

När jag är i skolan ,och vi ska ha gympa , och jag råkat glömma min medicin, då VÄGRAR jag var med, helt fucking seriöst! :O Jag är så rätt att jag snart kommer få ett astma anfall, vill inte få ett sånt i skolan iallafll, det var en som fick det en gång, fast hon går inte där längre. Men ambulansen kom osv, inte kul :( och sen ibland när man är med kompisar så kan dom säga
fan vad högt du andas becca! fett pinsamt! HATA!


Pulmicort, medicinen jag ska ta morgon och kväll dagligen.


Min nödmedicin, ska jag ta så fort jag känner minsta lilla andningssvårligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Shiny Cherry